Αρχή » Αρθρογραφία για την ΙκαρίαΤαξίδι από την ΙκαρίαΤύπος » Αναδημοσιεύεσεις - 20/10/2001Ταλαιπωρία στο πρακτορείο της Ολυμπιακής, στην Ικαρία. Γράφει ο κ. Αδάμ Κ. Χατζής, από το Γκύζη: «Η επιλογή για επιστροφή μου από Ικαρία προς Αθήνα αεροπορικώς, με την Ολυμπιακή Αεροπορία στις 5/9/2001, μου επιφύλαξε μια πρωτόγνωρη εμπειρία σχετικά με τη βαρύτητα που δίνει η εταιρεία στην εξυπηρέτηση των πελατών της. * Όταν πήγα στο πρακτορείο να πληρώσω το εισιτήριό μου, με παρέπεμψαν στην επόμενη ημέρα, επειδή είχαν τελειώσει τα έντυπα των εισιτηρίων! Η δικαιολογία ήταν ότι τα έντυπα έρχονται από Αθήνα μέσω Σάμου και γι' αυτό καθυστερούν. * Είναι τόσο δύσκολο το πρακτορείο, που εκτός από πλοία της γραμμής πρακτορεύει και την Ολυμπιακή, να λειτουργεί και απογεύματα, εκτός από 08.30-14.30 που αναγράφει στην ταμπέλα του. Να σημειώσω δε ότι και τις πρωινές ώρες όταν υπάρχει αναχώρηση αεροσκάφους, δηλαδή 6 ημέρες την εβδομάδα, το πρακτορείο παραμένει κλειστό για δύο ώρες περίπου. * Οι δύο εργαζόμενοι του πρακτορείου εκτελούν και χρέη υπαλλήλων αεροδρομίου, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της πτήσης κατά 45 λεπτά, επειδή έκλεισαν το πρακτορείο και μεταφέρθηκαν στο αεροδρόμιο 45 λεπτά πριν από την πτήση για να κάνουν το τσεκάρισμα των εισιτηρίων. Τα Νέα
|