Αρχή » ΑρθρογραφίαΟι νέες διαφημίσεις της Apple απαντάνε στη MicrosoftΕιδήσεις - 21/10/2008Η Microsoft πριν από ένα μικρό διάστημα έβγαλε μια σειρά διαφημίσεων ως απάντηση στις παλιότερες διαφημίσεις της Apple, (I am a Mac). Η Apple τελικά αντεπιτίθεται με νέες διαφημίσεις, οι οποίες έχουν άμεση αναφορά στο κόστος της διαφήμισης της Microsoft. Η πρώτη, “Bean Counter,” αναφέρεται στο κόστος της διαφήμισης της Microsoft (I am a PC). Δηλαδή στο ότι αντί αυτά τα χρήματα να πάνε στη βελτίωση των Windows Vista, πάνε στη διαφήμισή τους για να αλλάξει ο κόσμος γνώμη για αυτά. Η δεύτερη, “The V Word,” αναφέρεται στο γεγονός ότι οι διαφημίσεις της Microsoft δεν αναφέρουν πουθενά τη λέξη Vista, αφού προφανώς έχει αρνητικό αντίκτυπο στον κόσμο. Έχει ξεκινήσει μια έντονη κριτική απέναντι και στις δύο εταιρείες, οι οποίες αντί να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, βγάζουν η μια απάντησεις στην άλλη. Και αυτό ισχύει περισσότερο για την Apple, αφού η Microsoft ουσιαστικά δεν κατηγόρησε την Apple πουθενά, απλά απάντησε προσπαθόντας να αποδείξει ότι οι χρήστες των PC δεν είναι το στερεότυπο που προσπαθεί να παρουσιάσει η Apple. Βέβαια, η Apple στο παρελθόν έχει προβάλει αρκετά τα πλεονεκτήματα των Mac και μάλιστα αυτό είχε και πολύ καλή ανταπόκριση στον κόσμο. Η απάντηση λοιπόν είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει ανάγκη να προβάλει τα νέα στοιχεία των προϊόντων της. Αυτό γίνεται ούτως ή άλλως και από το buzz που δημιουργείται από κάθε κίνησή της. Η εικόνα του κόσμου για την Apple είναι έτσι κι αλλιώς πιο θετική από την εικόνα της Microsoft. Μήπως τελικά έπεσε στην παγίδα των διαφημιστών της Microsoft απαντόντας τόσο γρήγορα; Θα δείξει...
|