Αρχή » ΑρθρογραφίαΠρώτη η Samsung στην αγορά τηλεοράσεων LCD στην Ελλάδα και το 2008Ειδήσεις » Εταιρείες - 29/01/2009Την ηγετική θέση στην αγορά τηλεοράσεων LCD στην Ελλάδα κατέκτησε για ακόμη μια χρονιά η Samsung Electronics, σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η GfΚ για το 2008. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η εταιρεία αύξησε το μερίδιο αγοράς της στους τρεις Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI’s: Σύνολο τηλεοράσεων LCD, Full HD και άνω των 40’’) τόσο σε αξία όσο και σε τεμάχια, ξεπερνώντας κατά πολύ τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Συγκεκριμένα το 2008 οι πωλήσεις των LCD τηλεοράσεων της Samsung ξεπέρασαν συνολικά τα 136,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η εταιρεία διέθεσε συνολικά περισσότερες από 180.000 τηλεοράσεις. Έτσι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το μερίδιο αγοράς της Samsung ανήλθε συνολικά σε 30,8% σε αξία και 27,5% σε τεμάχια, ενώ το μερίδιο αγοράς των αμέσως επόμενων ανταγωνιστών της μειώθηκε σε 21,4% και 18,8% αντίστοιχα.
Αναλυτικότερα, το μερίδιο αγοράς των LCD Full HD τηλεοράσεων ανήλθε σε 39%, σημειώνοντας αύξηση κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2007, ενώ το μερίδιο αγοράς των LCD τηλεοράσεων άνω των 40 ιντσών διαμορφώθηκε στο 40% από 37,7% την προηγούμενη χρονιά. Με σημαντικό ιστορικό επιτυχιών στην Ελληνική αγορά, η Samsung έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως αξιόπιστη και πρωτοπόρος στο είδος της εταιρεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι έρευνες των τελευταίων ετών αναδεικνύουν την αυξανόμενη προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών τόσο στις τηλεοράσεις όσο και γενικότερα στα προϊόντα της Samsung.
|